דף הבית >> מיסטיקה
 

המיסטיקה עוסקת בתפיסה על חושית. 
מעין סוג של "אינטואיציה מוגברת ורחבה" המבוססת על קליטת אנרגיות וידע קוסמי.

הידע המיסטי יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות כלים פיסיים ורוחניים שונים: תקשור, קלפי טארוט, נומרולוגיה, אניאגרם, ע"ב שמות ועוד. באמצעות כלי זה ניתן לבחון וגם לתת תמונת מצב ומענה לשאלות, בעיות וקשיים הדחופים לך. באמצעות היכולות המיסטיות והרוחניות שלי אני נותנת מענה לשאלות כגון: מה הוא חושב עליי? 

מהם יחסי הכוחות בעבודה שלי? 

מתי יהיה לי בן זוג? מה כדאי לי ללמוד? וכד'.

ניתן להיעזר בכלים המיסטיים (קבלה ונומרולוגיה) לצורך בחירת שם לעסק חדש או בחירת שם לתינוק. בנוסף, פתרון חלומות במענה online לשירותכם. ניתן להפנות שאלות לקבלת ייעוץ ומענה באמצעות טלפון 052-2892175 (בחיוב כ. אשראי)

חלומות און ליין

 

מציאת פשרו של החלום - מהו פשר החלום וכיצד הוא בא לידי ביטוי בחיי היום יום שלנו.  

החלום! פנים רבות לו והיבטים שונים. תפקידו של החלום לפרש לנו את התת מודע באמצעות רמזים או סימנים שאינם בהכרח ברורים לנו. כאן ניתן יהיה לקבל פרוש לחלום.

נומרולוגיה

 אחת מכמה תורות מיסטיות עתיקות יומין אשר הייחודיות שלה היא ברטט האנרגטי של המספרים מהם אנו מורכבים. מה הקארמה שלנו ולאן היא מובילה אותנו בהמשך הדרך . ניתוח מורחב ומאבחן של היכולות, הכישורים, המאפיינים הקר מאתיים. אלה מביאים אותנו לרמת מודעות אישית גבוהה ומכוונים למציאת כלים להתמודדות עם קשיים ואתגרים העומדים בפנינו. ניתן להיעזר בנומרולוגיה בנושא הקומפוזיציה וההתאמה הזוגית ובמציאת שם לתינוק או לבית עסק . במצב זה המוח אינו עוסק בפעילות מנטאלית אינטלקטואלית שבא הוא חושב כיצד לפתור או למצוא פתרון לבעיה כלשהי. בתהליך התקשור אני משתמשת בגלי אלפא ומזמנת משם מידע עבורכם דרך הספרייה הקוסמית. את המסרים אנו מפענחים יחד ומתאימים אותם לחיי היום יום שלכם.

קלפי טארוט וקלפי מודעות

הקלפים הינה דרך מסתורית המשמשת לקריאת צפונותיו שם האדם ולחיזוי פוטנציאלי של הדברים. על גבי הקלפים מוטבעים דמויות וסגנונות הקשורים ומיתוסים עממיים וכן סמלים מיסטיים, נוצרים, יהודים, פגאניים, אסטרולוגים,נומרולוגיים ועוד...השימוש של קלפי הטארוט הוא בהגדרת הפוטנציאל והצמתים העתידיים שנפגוש בהמשך דרכנו. אני משתמשת בקלפים במתן יעוץ והכוונה לשאלות ספציפיות וגם נעזרת בהם ככלי להתפתחות רוחנית. ארבעת היסודות בעולם: מים, אויר, אש ואדמה מקבילים לגביעים, מטות, מטבעות וחרבות:

אש – הכוח היוצר , יזמות, השקעות, מהלכים טקטיים, רוח מחייה ומחמם אך באוקטאבות גבוהות עשוי לשרוף ולהכשיל.

מים – רגשות ,אנרגיה ,מין, רומנטיקה, מעיין של דחייה וייאוש, נוסטלגיה ואשליות פרידה ושוב אהבה אושר וחוזר חלילה, שיקולים של נעים לי או לא נעים לי.

אויר – כח ההרס בלעדיו היקום לא קיים ובנוכחותו ישנה כליה בשל ההתחמצנות והריקבון של פעולות הכוח ההורס.

אדמה – הכוח המשמר, כוחה של האדמה אשר מספקת את צרכיו של הקיום אך גם קולטת לתוכה את המרכיב הפיזי שבחיים- את הגוף. האדמה מסמלת את הצורך בעושר, הישגים, חומריות, תקופות של מחסור וקמצנות, אלה מושפעים משיקולים של כדאיות.

 מזלות האש : טלה, אריה, קשת

מזלות האדמה: שור, בתולה, גדי

מזלות האוויר: תאומים, מאזניים, דלי

מזלות המים: סרטן, עקרב, דגים

 כל קלף מ-12 המזלות מייצג מזל אסטרולוגי ספציפי יחד עם מגוון תכונותיו, כישוריו, הרגליו וסגנונו.

 הקלפים מוצגים לפי סמלים של:

מטות – יסוד האש- הכוח היוצר

גביעים – יסוד המים - הכוח המקיים המתאר רגשות

חרבות – יסוד האוויר - בכוח ההרס

מטבעות – יסוד האדמה - הכוח המשמר

 

 

ל"ב שמות

נבחר לנו שם                                                                                                                                                                                                     השם הוא למעשה הבריאה של האדם. באותיות השם נחבאים הסודות הכמוסים של התהוותו של האדם: הן החומר שבו, הרוחניות והנשמה שבו, ההצלחות שלו והלך רוח החיים שלו.

 

בבחירת שם לאדם כשהוא נולד (בחירת שם לולד הרך), נוכל להתוות את דרך החיים שלו בצורה הטובה והיעילה ביותר עבורו.

כשמשהו לא מסתדר לך בחיים או שהחיים שלך תקועים, אחד הכלים לבדוק האם השם שלי כיום נכון לי, והאם בעזרת שינוי או החלפה של אותיות השם נוכל להקל על צומת הדרכים שבה אני נמצא\ת.

רוצה לפתוח עסק חדש? מעוניין לשדרג עסק קיים? באמצעות השם שנבחר יחד, נוכל להוביל להגעה אל המטרה הנכספת. את בחירת השם נבצע מתוך מספר הצעות שלכם ונעזר בידע הקיים בקבלה.

מתוך הכתוב אנו פונים לחלק העוסק בל"ב שמות והוא אשר מגדיר לנו את הבריאה שלנו, את מהותנו, מהם הקשיים                                      שבפניהם אנו עומדים? מה היתרונות שלנו ועוד.

 

 

להתקשרות חייג/י עכשיו

רון תמיר

052-2892175


 
Topרון תמיר - 052-2892175
לייבסיטי - בניית אתרים