דף הבית >> המלצות
 

 

 

 

מכתבי תודה והמלצה על רון תמיר



מאת: ל

את רון הכרתי דרך דוד קרוב שלי, שעבר עמה תהליך של עבודה עצמית אינטנסיבית מאוד, אשר במהלכה ובסופה הוא הצליח להשתחרר ממועקות שונות ולפתוח דרך חדשה בחייו.
לאחר התהליך הכ"כ מוצלח שהוא עבר, ולאחר פגישת ייעוץ שלי עם רון, ידעתי שאין מנוס, ושאני חייבת לקחת את חיי בידיי ולעבור תהליך של שינוי מחשבתי ושינוי פנימי עמוק בכדי לצאת מה"תקיעות" שליוותה אותי כ"כ הרבה זמן-ואני הרי רק בת 30...
כשהגעתי למפגשים עם רון, הייתי מלאת תקווה, רצון ומוטיבציה להצליח, לגרום לשינוי להתחולל בקרבי במהרה, רציתי את החיים שלי בחזרה, כ"כ חששתי מיומולדת 30- שידעתי שעליי לטפל בעצמי ולהתמודד אחרת עם החשיבה החברתית המקובעת והסובבת אותי-" בת 30 ועדיין רווקה.."
נסעתי כל הדרך מירושלים לנתניה וחזרה, תדלקתי את הרכב, קמתי מוקדם בבוקר-והכל עם מלוא הכוונה שאני עומדת הפני חיים חדשים, שהחבל שהרגשתי סביב צווארי כבר לא יהיה שם יותר.
התהליך עם רון גרם לי לראשונה לעצור, ולהתבונן עליי ועל מהלך חיי מהצד,
גרם לי להבין שאני עושה הכל אבל רק לא לעצמי ולטובתי: עושה למען הסביבה שלי, המשפחה שלי, החברים שלי ובמיוחד העבודה שלי- ולא מקבלת מספיק בחזרה, ולא מיטיבה עם עצמי בכך.
"כן אני רוצה שתהיי קצת אגואיסטית" אמרה לי רון, כשלא הבנתי שאני גורמת נזק לעצמי.
כבר בפגישה הראשונה, הבנתי ששום דבר לא קורה במקרה, וששום דבר לא זז בחיים שלי עד כה-בעיקר בתחום הזוגיות שכ"כ הייתי כמהה לה, בגלל שלא טיפלתי בבעיה האמתית-אני ועצמי.
הימים השגרתיים והשוחקים בעבודה, ההתמסרות למקצוע, הלימודים לתואר, הדחף ההרסני להיות מצליחה כל הזמן בכל דבר, החיפוש האינסופי והדייטים הכושלים גרמו לי לחוסר באנרגיות, וכמובן גם לחוסר ביטחון "את מתישה את עצמך", אמרה לי רון  ואז לימדה אותי את אחד הדברים החשובים ביותר: לנשום!
כן, לעצור, לקחת נשימות עמוקות, להירגע ואז לחשוב בבהירות ולהמשיך. דבר כ"כ פשוט וקטן-שנראה לנו שאנו עושים בכל יום- אבל בעצם מה שאנחנו עושים בכל יום זה לשכוח את עצמנו, את עצם קיומנו, ואנו עסוקים במרדף יומיומי להישרדות ולהצלחה. את זה לא השכלתי להבין עד אז.
המפגש השני שלנו היה הפתעה מוחלטת, רון בעזרת התקשור, כתבה עליי במספר דפים, קווים לדמותי, נק' אופי, נק' חולשה וחוזקה, ביצעה עליי ניתוח אופי שכלל כ"כ דברים שלא האמנתי מאיפה היא ידעה את כל הדברים הללו עליי. כשהתחלתי לקרוא, התחלתי להבין, להפנים, ובמיוחד להכיר מחדש את עצמי- מי אני באמת... תכונות ששכחתי שיש בי, ששכחתי להחיות אותן וליישמן.. ותכונות אחרות שכ"כ טבועות ומוקצנות אצלי-שיש למתנן.
רון הסבירה לי שכבר בעצם הקריאה-מתחולל תהליך האימון, תהליך העבודה על התת מודע, על האני הפנימי, וכך מתחיל השינוי.
ואכן כך היה- בכל יום הייתי נזכרת במשהו אחר שרון כתבה-אם זה היה במהלך העבודה, בנהיגה, בניקיון של הבית- הראש לא הפסיק לעבוד ולעבד.
המפגשים עם רון נתנו לי אי קטן של שקט ושלווה נפשית- כמה שעות בשבוע שהן הכי קריטיות וחיוניות עבורי. במדיטציות הנשימה הרשתי לעצמי להשתחרר ולבצע הרפיה, לראשונה הצלחתי לחשוב מחשוב חיוביות יותר ולראות רחוק יותר את החיים שלי ולא לחשוב שאני נעצרת ביומולדת 30,ושכבר פספסתי כמה רכבות. פתאום החיים היו נראים פחות מורכבים וקשים ממה שהכנסתי לעצמי לראש.
הבנתי שזה הזמן שלי לטפל בעצמי, למצוא את המטרות והיעדים שלי בחיים ולסדר את החיים שלי מחדש- מתנה בפני עצמה. כמה אנשים זוכים להבין את זה ככה? קיבלתי הזדמנות שאסור היה לי לפספס וזה הדבר הכי חשוב להתמקד בו כרגע-אני והחיים שלי ולא אף אחד אחר.
רון ביקשה ממני להכין רשימות: דברים שאני רוצה לעשות השנה, יעדים עם לו"ז מתוכנן ומוגדר, תיאור של הבן זוג האידיאלי עבורי- איך אני רוצה שהוא יהיה עבורי, מה אקבל בו ומה לא, וכך התחלנו להעלות דברים על כתב-לרשום ולא רק לחשוב בבלאגן בראש, ואז התחיל קצת סדר, כל תחום קיבל את ההתייחסות הראויה לו-את הסדר שהיה זקוק לו.
היום-בדיוק שנה אחרי סיום התהליך עם רון,
אני נמצאת במקום אחר, טוב ומאושר בחיים שלי, לצד זוגיות פורחת מזה כעשרה חודשים
(בלי עין הרע..שאגב גם לא קוראים רון..דיברנו כבר על אין מקריות? )שאני בטוחה וסמוכה ומאמינה באלף אחוזים- שלא הייתה מגיעה ככה מהר וככה טוב בדיוק כפי שרציתי אותה, אלמלא "העבודה המקדימה" שלי עם רון שגרמה לי לפתוח את הראש וכך גם להיפתח לאנשים אחרים שאולי לפני כן לא הייתי שמה לב לקיומם..
כמובן, שאני עדיין מעיינת בדפים שרון רשמה עליי, במחברת הפגישות שלנו, ונזכרת בשיחות שלנו.
הרי תמיד בחיים יש עוד דבר ועוד דבר שאנו מתמודדים עמו שאנו זקוקים לתמיכה בכדי לצלוח אותו בבטחה, לכן אני שומרת את המפגשים שלנו קרוב אליי תמיד..
אין לי ספק שההוצאה הכספית עבור הטיפול שלי עם רון- הייתה המתנה הטובה ביותר שיכולתי לתת לעצמי בפתח העשור החדש בחיי, ובכלל- ההוצאה הכי טובה שהוצאתי על עצמי,
ואני יודעת שאני צריכה לעשות זאת שוב- מפגש רענון וחיזוק, שיקפיץ לי את האנרגיות והחוסן הנפשי גבוה למעלה.
רון
תודה



מאת: מירב

הגעתי אל רון במקרה. חברה המליצה לי ללכת לקבל תובנות ונקודות מבט חדשות על החיים.
הייתי בצומת מרכזית בחיי, מערכת זוגית שהייתה בשלבי קריסה וסיום וגם בעבודה היה צריך לעשות ''ריסטרט'' לקריירה. ודווקא בתקופה זו הייתי שחוקה, חסרת אנרגיות וחסרת יכולת להתמודד עם כל הקשיים הללו.
הגעתי לרון עם מינימום ציפיות וקיבלתי את השיעור הכי חשוב בחיים.

אף פעם אי אפשר לדעת את מי תפגוש. פגשתי אישה מקסימה עם אנרגיות נפלאות, כבר כשנכנסתי לפגישה איתה הרגשתי את ה''גוש'' בגרון הולך ונמס.

הקריאה שלה הייתה מדוייקת וקולעת למטרה. היא תקשרה והעבירה אליי מסרים מאוד ברורים.

מלבד התקשור רון השתלמה במידע שימושי רב לאימון וחניכה. היכולת המשולבת הזאת של תיקשור, הבנה מעמיקה של הנפש והגוף מביאה אותה לדרגה גבוהה של מודעות שמאפשרת לה להשיא את העצות הנכונות ביותר ואף יותר חשוב מכך- לחנוך את המטופל כל הדרך להשגת המטרות.

בעצם ההבנה שלה את הקשיים שלי ואת מבנה האישיות שלי היא עזרה לי להשתפר. עזרה לי להבין איך אני תופסת את המציאות שלי ומה המציאות באמת. איך אפשר לגשר על הפער הזה והכי חשוב איך לרתום את היכולות שלי וגם את הקשיים שלי בדרך להשגת המטרות שלי.

אחרי טיפול מרתק ומעשיר הצלחתי להתנתק מזוגיות שרק עשתה לי רע, ללכת צעד צעד לקראת מציאת בן זוג חדש מפרה ומפרגן שמתאים לי ועושה לי טוב. גם בעבודה הצלחתי לאסוף את עצמי, להבין שמיציתי את הקידום שלי במקום הנוכחי ולמצוא את הנתיב לדרך החדשה ולהמשך הקריירה.

במרחק של חצי שנה מאותה נקודת שפל נוראית בחיי החיים נראים אחרת לגמרי. אני בזוגיות חדשה, במקום עבודה חדש. החשש מן העתיד תמיד קיים ואני מרגישה תמיד נוח שיש לי את רון במרחק שיחה אחת להרגיע, לתמוך, לאסוף את עצמי וגם לקבל מידע מתקשור שלא ניתן להשיג בשום דרך אחרת.

כל מה שהיא אמרה לי התגשם והיא עזרה לי להתמודד כל הדרך מן השפל ועד לשינוי המיוחל. ממליצה בחום מכל הלב. אין בשום מקום יועצת כמוה.

מאת: לימור

 

"לפני מספר דקות קיימנו בטלפון שיחה נעימה
שבסופה גיליתי עד כמה את מדהימה

הצלחת לקרא את האופי שלי חד וחלק בלי בעיות
לא היו לך בכלל טעויות...


לכל שאלה ששאלתי נתת תשובה מספקת
את בחורה פשוט מרתקת
הספקות שבליבי נמוגו כלא היו
ואנרגיות חיוביות אותי מילאו...


הבנתי שאני צריכה לשדרג את עצמי ולהתמקצע
ואת המשימות שדחיתי עם השנים מיד לבצע
לקחת את עצמי בידיים ולעשות דברים למען עצמי ולא רק למען אחרים
כי וואלה גם אני צריכה לחיות את חיי ולהפסיק עם כל הוויתורים...


תמשיכי לייעץ ולכוון אנשים למצא את הייעוד שלהם בחיים
ושכולם יצאו מהשיחות שלך עם הרבה תובנות חוכמה צחוק וחיוכים
שיהיה לך ולכולנו בהצלחה בכל התחומים ובחיים בכלל
ושנזכה להגשים את חלומותינו ושילך לצידנו תמיד המזל...


תודה רבה על הכל.

לימור מבאר שבע."

 

 

 להל"ן ציטוט מפי עורכת הדין מ.י. - לקוחה ותיקה של רון תמיר:

 "קוראים נכבדים, רון עוסקת מאז ומתמיד במיסטיקה ורוחניות, עם השנים צברה ידע  בקריאה בקלפי טארוט מסוגים שונים, חלומות, כח האותיות והשמות, נומרולוגיה ואניאגרם. חלק גדול מהידע שצברה התקבל בתיקשור.דרך הפרשנות היצירתית של רון הן בתיקשור והן בעזרת אמצעי עזר אחרים, מתאפיינת בסיוע לכל אדם, לפי הבנתו ותפיסתו לקבל כלים להתפתחות בגשמיות וברוחנית,לקבל דרכי התמודדות עם קשיים כאשר האדם עצמו הנו חלק בלי נפרד מהתהליך . 

רון, הרואה את בני האדם כספר הפתוח לפניה, הדהימה אותי לא אחת. לאחר שנים של קבלת יעוץ ואבחנה נגלו לפני תובנות מדהימות ומידע רב אשר נזקקתי לו הן במישור הרוחני והן במישור הגשמי- כסף,עבודה ורכישות שונות. וכמובן, אהבה וזוגיות.

כל מי שמאמין,ולו במעט,שיש משהו מעבר למציאות היום יומית נפתח באמצעות רון למסע אישי מרתק אשר את תוצאותיו ניתן לראות גם בתחום הרוחני,גם בשיפור המידות והיעוד, וגם בעולם הגשמי הממשי.

אוהבת ומעריכה

מ"י "

 

 

 

מאת: מארי

"נפגשתי אתמול עם רון תמיר ,במסגרת מבוא לנומרולוגיה בנתניה ,וברצוני לומר תודה לאישה הנחמדה ,והכל כך מבינה בתורת הנומרולוגיה.בנוסף היא מתקשרת ,וגם פותחת בקלפים.אז בואו גם אתם ללמוד במקום בנתניה מארי.ב "

 

 

"היי רון מתוך "בחרתי בך "

"הלוואי שהיום יהיה שלום בתוכך
הלוואי שתדעי שאת הינך בדיוק מה שאת אמורה להיות
הלוואי שלא תשכחי את אין ספור האפשרויות שנועדו להתגשם עבורך ועבור אחרים
הלוואי שתזכי להגשים את המתנות שקיבלת, ותזכי להעביר את האהבה שקיבלת
הלוואי שתרגישי מאושרת עם מי שאת בדיוק כפי שאת.. מי יתן שמידע זה ישקע בעצמותייך, אפשרי לנפשך את החופש לזרום,לרקוד,להלל ולאהוב
שזה יהיה נכון עבור כל אחד/ אחת מאיתנו

7.7.2012

אוהבת מיקי "

 

 

"היי רון,

תודה !!

מילה קטנה שלא הרבה יודעים להגיד.

דרך נפלאה אני עושה בחדשיים שמכירה אותך,

הלואי הלאה............

תענוג לשוחח איתך, קולך הנעים , המסביר והמרגיע

כל מילה היוצאת מפיך - נכונה כסלע !

בברכת כל טוב ,

המשך הצלחה ודיוק לכולם

רק טוב

דפנה 

13 מאי 12"

 

"רון תמיר מאמנת רוחנית מעולה ויותר מזה אדם נפלא.

אני רוצה לחלוק אתכם את ההכרות שלי עם רון תמיר, לעיתים קרובות מופיעות פרסומים בעבור שרלטנים שמנצלים מצוקות של אנשים על מנת להשלות אותם או גרוע מכך להמטיר עליהם הבטחות שווא בעבור כספם.

לפני שנתיים הייתי במצוקה נוראית לא יכולתי לשתף אף אחד מחבריי או משפחתי ודרך שוטטות באינטרנט הגעתי לרון תמיר. התקשרתי אליה ביום שישי בערב , היא חשה בקול שלי שאני במצוקה גדולה , במשך שעתיים סיפרתי על המצב שאני שרוי בו . רון הקשיבה תמכה וכמובן צדקה בתחזית שלה , במשך חודש שלם הייתי בקשר רציף איתה לפעמים הייתי נודניק לא קטן והטלתי ספק בתחזית שלה.בכל הפעמים הסבלנות והנחישות שהיא צודקת באבחנה שלה גרמו להוקיר את המקצועיות ואת האנושיות שלה.

 בסופו של דבר רון תמיר צדקה , כמו תמיד.

לסיכום בעיני רון תמיר היא מלאכית בעלת כוחות מיוחדים , שלא מנצלת מצוקות של אנשים.

בתודה ע.ק"

 

"רון 

 אין לי מה לומר, קולך ושיחתינו נתנו לי תקווה ברגעים הכי קשיים של חיי.

המון תודה ,הוקרה  והערכה. 

עינב פ.26 רמת גן  יוני 2012"

 

 

 

תודה לרון תמיר

מאת: מור

"המתקשרת רון תמיר עזרה לי ותמכה בלהאמין במה שיהיה שאלתי אותה אם אני אכן אקבל תשובה חיובית לגבי מקום עבודה והיא אמרה שכן .

 

למרות שקיבלתי דחיות באותו שבוע רון אמרה שאני כן אקבל תשובה חיוביות. ואכן באותו שבוע קיבלתי תשובה חיובית ממקום עבודה.
תודה רבה רון
"מור

 

 

{C}

 

 

היי רון

מאת: איילת 

"היי רון יקירתי מתוקתי..

בשיחה האחרונה שלנו אמרת לי לעדכן אותך , מה קורה לגבי..
אז ככה..
אני מאושרתתתתתתתתתתתתת
ואמן שזה לא יגמר לעולםםםםםםםםםםםםםםם
אוהבת אותך רון, את ענקיתתתת

איילת"

 

 

 

את ממש מקסימה תודה לך מכל הלב

מאת: שרה

"רון היקרה,

שוחחתי איתך לא מעט לאחרונה, ואת כל הזמן עודדת אותי נתת לי המון אור בתוך הייאוש הגדול שהייתי שרויה בו, נקבת אפילו בתאריכים שבהם יש סיכוי שאקבל בשורות.בין היתר את התאריך של היום וכן היום קיבלתי בשורה שהתקבלתי לעבוד במקום שחיכיתי לתשובה כמעט חודשיים, ואני מאוד שמחה זה מעלה לי מאוד את הבטחון העצמי ומחזיר לי את כבודי לאחר שעבדתי בכל מיני עבודות שלא היו לרמתי.
את ממש גדולה הלוואי שאוכל יום אחד להיפגש איתך על מנת שתכיני לי דוח נומורולוגי, אגב במקום עבודה הזה עברתי גם אבחון גרפולוגי, והיום אמרו לי שיצא דוח ברמה מאוד גבוהה.
תודה תודה תודה"

 
 

 

 

 

 
Topרון תמיר - 052-2892175
לייבסיטי - בניית אתרים