דף הבית >> אימון אישי
 

הצעדים להגשמת ומימוש מטרות. באימון אישי, ראשית נגדיר את המצב הנוכחי, שבו את\ה שרוי\ה.

נגדיר את המטרות ואת החזון תוך בניית תוכנית, המכילה מטרות, יעדים ודרכי פעולה. בסדרת המפגשים שלאחר מכן, נעבוד על ביצוע שלבי התוכנית, נבחן את ההתקדמות על פיה ואת ההתפתחות וההתקדמות בתהליך. במידת הצורך נעדכן ונשדרג את התוכנית.

האימון האישי מתייחס לשדרוג ומציאת פתרונות בתחומי זוגיותפרנסהבחירת קריירה ופיתוח קריירה,                                                                 מודעות אישיתיחסים ומשפחהגישור על פערים בין בני זוג ושותפויות עסקיות וכו'.

אניאגראם

אניאגרם: תורת תשעת הטיפוסים אנו נזהה ביחד לאיזה מתוך האחד אני משתייכים ומהם הכנפיים אשר מרכיבים אתכם, מה מבנה הטיפוס, מה התייחסות הסביבה שלכם כלפיכם: חסרונות, יתרונות. האם כל מה שאני חושב שחושבים עלי זה אכן כך  - נשמע מסובך אבל לא. 

באמצעות האניאגרם אאבחן לאיזה טיפוס אתם שייכים (בעזרת שאלון) ולפיכך נזהה את הכלי הייחודי לך להתמודדות בחיי היומיום. חשוב לציין כי בעזרת האניאגרם ניתן לאבחן ולזהות את הדרך ואת המפתח להתפתחות האישית של כל אחד מכם כפרט או כקבוצה. בתורת האניאגרם באמצעות האבחון אנו מגלים וחושפים את המניעים הגלויים והנסתרים שבנו ואלה נותנים לנו את נקודות ההתייחסות שלנו כלפי עצמנו וכלפי הסביבה. בבית, במשרד ובזוגיות. התרומה של התורה הזו : כלי אבחון וכלי התפתחותי. בדרך האבחון אנו מגיעים למודעות מהם המניעים, המניעים אותי: כעס, פחד, חרדה ועוד. ניתוח מניעים אלו מוביל אותנו אל הדרך לשינוי, כלומר אל ההתפתחות של כל אחד מאיתנו.

זוגיות - אני ואתה, את ואני

לאלה שיש בן זוג ולאלה שאין. לאלה שצריכים לשפר זוגיות קיימת ולאלה שמחפשים עדיין את האחד. ייעוץ והכוונה בדרך אל השגת המיוחל. הייעוץ מתמקד בשתי מטרות: מטרה ראשונה היא שיפור הביטחון העצמי, הבנה טובה יותר של הצרכים שלנו ממערכת היחסים ומבן הזוג. המטרה השנייה היא להבין כיצד להתנהל נכון בזוגיות וכיצד לשפר מערכת יחסים קיימת הלוקה בחסר.

ניעזר בכלים של אימון אישי, שיפור הדימוי האישי, מודעות עצמית והעצמה אישית.נוכל גם להיעזר בתיקשור, אניאגרם ונומרולוגיה. כל אלה מסייעים לנו בהבנת ההווה ובהצצה אל העתיד. נוכל גם להיעזר בכלים אלו על מנת לבחור את בן הזוג המתאים לנו ולדעת כיצד נכון להתנהל במערכת יחסים פורה וארוכת טווח איתו. מה צופן לנו העתיד שלנו? כולנו מפחדים מבדידות סגרירית ומאידך לא רוצים לחיות בזוגיות שאינה טובה. הדרך לזוגיות טובה, מאושרת, מלאת אהבה ופורייה הינה לעיתים לא פשוטה ורצופת אכזבות. עם זאת התנהלות נכונה וגישה חיובית הופכים את הבלתי אפשרי לאפשרי. בהכירי את הפונה ובניתוח שמו, תאריך לידתו ופתיחת הקלפים שלו אסייע לכם להבין את הדרך ולמצוא אהבה.

נדאג לפרנסה - הקריירה רצופה בפרשות דרכים

אנו נמצאים בפרשת דרכים הן בתחילתה של הקריירה שלנו והן במהלכה. אנו מגיעים לצומת דרכים, שבה אנו שואלים את עצמנו שאלות:

אם העיסוק שבחרתי אכן מתאים לי?

איך אוכל להרוויח יותר?

במה נכון לי לעסוק?

האם זה הזמן לצאת לדרך עצמאית?

האם מתאים לי להיות עצמאי?

 מה נכון לי ללמוד וכיצד אוכל להכשיר ולמקצע את עצמי?

מתלבט בין מספר כיוונים תעסוקתיים או מקומות עבודה?

 בעזרת אימון אישי וכלים נוספים, נגיע לפתרונות הרצויים לנו ונלמד את הכלים שיאפשרו לך להצליח בהם.

פיתוח קריירה - הקריירה שלנו זקוקה לרענון

ככל שעוברות השנים יש צורך מתמיד בשינוי, שיפור והתאמה למציאות המשתנה. הקריירה שלנו גם היא זקוקה לרענון, מעין "מתיחת פנים", על מנת להמציא את עצמה מחדש ולאפשר לנו צמיחה, שיפור הישגים וקידום בעבודה. עלינו לדעת היכן להשקיע את המשאבים שלנו על מנת להגיע להישגים הטובים ביותר. לפעמים העבודה הקשה שלנו לא זוכה להכרה ולהערכה הראויות לה. אנו רואים כיצד עמיתים לעבודה מתקדמים בעוד אנו עושים את העבודה הקשה ודורכים במקום.

ליווי מקצועי להבלטת ההצלחות שלנו, חיזוק הביטחון העצמי, שיפור התדמית הנתפסת (בעיני עצמי ובעיני אחרים) הם המפתחות להצלחה ולקידום. אני מלווה את הפונים לאורך הדרך המקצועית והאישית. יחד נטפל בחסמים רגשיים ובמחסומים להצלחה (כגון הפחד מכישלון) ובכך נסלול את הדרך לקידום ולטיפוס במעלה הדרגות.

שיפור יחסים - לכולנו יש נקודות תורפה

יחסים בין אנשים הינם דבר סבוך מאז ומעולם. כמטפלת בעלת ראייה פסיכותרפיסטית ובעלת ניסיון של שנים רבות, אוכל לומר כי יש מאפיינים מסויימים למערכות יחסים וכאשר מנתחים אותם ניתן להגיע לפיתרון בכל סוג של סכסוך.

 מערכת היחסים עם הבוס רעועה?

החברה הכי טובה קנאית ומפריעה?

יחסים עם בן הזוג עולים על שרטון?

 רגע לפני שמרימים ידיים כדאי לדעת שבשינוי גישה, מודעות עצמית והבנת האחר ניתן להגיע לפתרונות פשוטים ומידיים. בסופו של דבר, אנשים הם אנשים ולכל אחד מאיתנו יש את הצרכים שלו ואת נקודות התורפה שלו. אם נלמד לאתר את הצרכים של האחר ולמלא אותם מבלי לפגוע בצרכינו אנו ומאידך לנטרל את נקודות התורפה, נמצא את המסלול הישיר לליבו של האחר ונגיע להרמוניה הנכספת.

התמודדות ביחסים במשפחה

ללמוד את מנגנון ההפעלה

אנו חיים את חיינו כיחידים בתוך מסגרות משפחתיות. בין אם מדובר על משפחה רגילה, משפחות חד הוריות, או הורים ממין אחד.נכון להגיד כי המסגרת המשפחתית נחוצה לאושרו של היחיד, אולם לא פעם היא מקור לקשיים, לחוסר שיווי משקל ולסבל רב. במסגרות משפחתיות אנו נתונים לחסדיהם של הסובבים אותנו בתלות כלכלית, רגשית או אחרת. לאחר שנים של טיפול וייעוץ למטופלים רבים ניתן למפות את הסיבות לאי ההלימה המשפחתית ולשפר באופן מהותי את איכות החיים של הפונים:

חמותך משגעת אותך?

הבעל לא עוזר?

הילדים חסרי מנוחה?

אמא שלך הורסת לך כל מערכת יחסים?

 לכל המצבים הללו ולעוד רבים אחרים אני מסייעת. מודעות עצמית והבנה של הכוח המניע מאחורי כל בנאדם יעזרו לנו ללמוד את "מנגנון ההפעלה" של כל קרוב משפחה ולחיות איתו בשלווה ובהרמוניה. 

מודעות בגישור - הצד השלישי

בתהליכי גירושין, ניהול משא ומתן, סכסוכים עסקיים ועוד נדרש צד שלישי אובייקטיבי לגישור בין הפערים ולהבאת הסכסוך אל סיומו, באופן שיהיה הגון ומוסכם על הצדדים.בסכסוכים מעין אלו ובדגש על גירושין, מדובר בתהליכים שמעורבים בהם אמוציות, אכזבות, פגיעות ואינטרסים כלכליים מרובים. על מנת להגיע לפיתרון שיהיה רצוי ומוסכם על הצדדים, יש לנתח את רצונם של הצדדים, הצרכים שלהם ומתן מענה רגשי וכלכלי לצרכים אלו. ליווי מקצועי נכון של אדם בעל ניסיון יחסוך בעלויות רבות לצדדים המסוכסכים ויחסוך גם כאב ואכזבות מיותרות.רצוי לפנות לגישור מיד עם ההחלטה על הרצון בפרידה (או במיזוג עסקי במקרים אחרים), הפניה בשלב מוקדם מונעת מלחמות מיותרות בין הצדדים ומאפשרת תהליך נקי מאינטרסים זרים. כמלווה של תהליכי גישור רבים אני רואה חשיבות רבה בהוגנות מרבית בין הצדדים וביחס הוגן וישר לצורכי הפונים.

ללמוד איך ללמוד - להתרכז ולוותר על התפל

אני עומד להיכנס לבחינה, איני יודע אם למדתי טוב מספיק, איני יודע את החומר, אולי אני לא אצליח? כל אלה ועוד הינן דילמות, אשר כל אחד מאיתנו עומד בפניהן. הן בלימודי התיכון לבגרות, הן בצבא והן באוניברסיטה או כשאני עומד מול שינוי בקריירה. כך גם כשאני רוצה לשדרג עצמי בעבודה, אני חייב ללכת ללמוד!באמצעות אימון אישי וטכניקות לימוד בפסיכותרפיה הוליסטית, תוכל להפנים את תהליך הלמידה.נלמד טכניקה, אשר בעזרתה תוכל להבין יותר מאשר אי פעם את החומר הנלמד ולזכור אותו.תדע להתרכז בעיקר ולוותר על הטפל ותלמד איך לקרוא את החומר מהר יותר, להבין אותו ולזכור אותו טוב יותר. כך תוכל להגיע להצלחה במבחנים ובעבודה ולתוצאות הטובות ביותר.

להתקשרות חייג/י עכשיו

רון תמיר

052-2892175



 
Topרון תמיר - 052-2892175
לייבסיטי - בניית אתרים